PAMUK DİLAN ÖZYÜREK İLE İHRACATTA HEDEF PAZAR BELİRLEME YÖNTEMLERİ

 

 

 

“İhracatta Hedef Pazar Belirleme Yöntemleri" webinarı, Pamuk Dilan ÖZYÜREK'in (OAİB Genel Sekreterliği - Uzman Yardımcısı) anlatımı ve sunumuyla 14 Eylül 2021 tarihinde saat 14:00'de Webinar-Zoom uygulamasıyla 278 kişinin katılımı ile çevrim içi olarak gerçekleştirilmiştir.

 

Eğitim kapsamında katılımcılar şu konularda detaylı bilgiye erişme imkanına kavuşmuşlardır.

 

Bu eğitim ile;

 

İhracata henüz başlamamış ve yeni başlayan firmalarımız ihracatın temel basamaklarını öğrenirken; kendilerine uygun pazarlara giriş ve hedef müşterilerin belirlenmesi aşamasında önemli bir başlangıç bilgisi edinebileceklerdir.

 

Halihazırda ihracat yapan firmalarımız, hedef Pazar belirlenmesine yönelik profesyonel veri inceleme yöntemlerini öğrenerek kendi hedef pazarlarını karşılaştırma, yeni pazarlar öğrenme ve işbu pazarlardaki hedef müşterilerini belirleme yeteneğini haiz olabileceklerdir.

 

Eğitime katılan bütün firmalarımız teknik bilgilere ulaşabilecekleri ücretsiz kaynakların kullanımı ve yorumlanması yöntemlerini öğrenebilecekleri gibi ayrıntılı firma bilgisi ve gümrük beyannamelerinin incelenmesi gibi önemli ve ücretli kaynakların ön izlemesini yapabileceklerdir.

 

İhracatta Hedef Pazar Belirleme Yöntemleri :

 

- Dışa açılma stratejileri

- Hedef pazar

- Hedef pazar belirleme yöntemleri

- Hedef pazar belirlenirken kullanılan kaynaklar

- Verilerin değerlendirilmesi

- Pazara yayılma stratejileri

- Hedef müşteri ve tedarikçi bulma

- Konşimento verilerinin incelenmesi (Tendata)

- Hedef müşteri verilerinin incelenmesi (D&B Hoovers)

- TradeMap

- İhale, proje ve patent verilerinin incelenmesi

- Hedef pazar ve müşteri öncelendirme (Google Haritalar)

 

Eğitim sonunda Pamuk Dilan ÖZYÜREK (OAİB Genel Sekreterliği - Uzman Yardımcısı) katılımcıların konuyla ilgili sorularını yanıtlamıştır.

 

Eğitimin Sunum